چرا محمد از سعال کردن وحشت داشت؟


 اگر محمد و خدایش استدلال لازم را در مقابل پرسشگران را داشتند آیا احتیاجی به کشتن آنها بود ? همه گان این را میدانند که افراد بیسواد و بی منطق و ضعیف الاقل و دیکتاتور در بحث با دیگران به زورمتوسل میشوند ومحمد و خدای ساختگیش از سعال کردن  مردم عادی وحشت داشتند ومحمد همیشه میکوشید تا از جواب دادن به سعالات فرار کند و حتی سعال کردن را امری شیطانی جلوه دهد و موارد ذکر شده را میتوان در آیات زیر بخوبی فهمید :
سوره الانعام آیه 68
دیدی که برای خرده گیری در آیات ما گفتگو میکنند از آنها دوری گزین تا در سخنی دیگر وارد شوند وچنانچه شیطان فراموشت ساخت بعد از آنکه متذکر کلام خدا شدی دیگر با آن گروه ستمگر مجالست مکن .
سوره ماعده آیه101 
ای آنانکه ایمان آورده اید نپرسید از چیزهاییکه اگر باز شود ،برای شما،بد آید شما را ،و اگر بپرسید از آنها ،هنگامیکه فرود آید قرآن فاش شودبرای شما ،درگذشت خدا از آنها و خداست آمرزنده بردبار
سوره ماعده آیه 102
همانا پرسیدند آنها را گروهی پیش از شما ،پس گردیدند بدانها کافران
نکته جالب اینجاست که :
آیا خدایی با این عظمت با چند سعال تعدادی عرب 1400 سال پیش  فاش میشود ؟ و این خدا چرا در مقابل سعال کردن اینقدر ناتوان و عاجز است که
هرکس بعد از سعال کردن به همه چیز پی برده و کافر میشود ؟؟
آنکه حساب پاک است از محاسبه چه باک است
بنظر من محمد هیچ رابطه ای با خدای حقیقی نداشته است و کسانی که او را سوال پیچ مکردند به کذب بودن سخنان او وقلابی بودن خدایش پی میبردند.